Thursday, February 23, 2012

Rindunya.....

counting my days.. sangat menyeksa jiwa dan ragaku.. syukur, Alhamdulillah.. Allah masih kuatkan semangatku untuk meneruskan pengajian ini walaupun terpaksa berperang dengan perasaan.. Namanya juga seorang ibu, manala ada ibu yg sanggup berpisah dengan anak2 tanpa sebab.. Aku sdh bjanji dengan diriku.. pengorbanan ini hanya sementara.. aku mahukan masa depan yang terbaik bt keluargaku.. mahu membantu suami dan mahukan keselesaan dan kesejahteraan bt kedua2 puteraku yg sedang membesar.. Semoga Allah merestui dan memberkati jalan yg aku pilih ini.. Ya Allah, aku bermohon padamu.. Tetapkanlah hati dan perasaanku.. Semoga aku & suamiku sentiasa redha dan ikhlas dengan pengorbanan ini.. Sampai masanya, satukanla kami semula untuk meneruskan hidup ke jalan yang Engkau redhai dan berkati.. Aminnnn....

No comments:

Post a Comment